Početna Proizvodi Knjige Sociologija Destinacija kao brend

Destinacija kao brend

Cijena 180,00 kn

Šifra: 49088

Kategorija: Sociologija

Izdavač: Clio

Godina izdavanja: 2015

Mjesto izdavanja: Beograd

Format: 18x24 cm

Broj stranica: 430

Uvez: meki

Destinacija kao brend

Imaju li određena mjesta privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvijek. Veoma je teško uvjeriti ljude da promjene svoje dojmove, o tome koja su mjesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i kuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine. 

Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Coka-Cola, Nike ili Sony kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posjetitelja.

Usredotočujući se na čitav niz studija slučaja širom Europe, Amerike, Afrike, Srednjeg Istoka i Azijskog Pacifika, autori ove knjige ukazuju nam na to da brendiranje usmjereno na jasno defiiranje ciljane skupine, određene na osnovi istraživanja, a i motiviranja potrošača, vodi ka sigurnom uspjehu. Svako mjesto na planeti može privući pažnju, važno je samo sjetiti se na koji način.

Trebate pomoć,
savjet ili imate pitanja?

100% sigurna kupovina

Saznaj više...

Fortuna d.o.o.
MB: 1638076
OIB: 86828835656

Palmotićeva 28
10000 Zagreb
Hrvatska

+385 1 48 16 574
+385 98 16 29 674
info@antikvarijat-biblos.hr

RADNO VRIJEME
PON - PET: 09:00 - 20:00
SUB: 09:00 - 14:00