Početna Proizvodi Knjige Ekonomija Marketing u kulturi i umetnosti

Colbert Francois: Marketing u kulturi i umetnosti

Cijena 140,00 kn

Autor: Colbert Francois

Šifra: 42916

Kategorija: Ekonomija

Izdavač: Clio

Godina izdavanja: 2010

Mjesto izdavanja: Beograd

Format: 14x22 cm

Broj stranica: 326

Uvez: tvrdi

Francois Colbert: Marketing u kulturi i umetnosti

Knjiga jasno i precizno izlaže osnovne koncepte marketinga i njihovu direktnu primjenu u oblastima umjetnosti i kulture.

Marketing je dugo bio isključen iz kulturne sfere budući da je isključivo dovođen u vezu s profitom i trgovinom. Kako se, međutim, na marketing sve više gleda kao na proces zbližavanja poduzeća i potrošača, ustanove kulture u njemu sada vide skup alatki u službi umjetničke misije. U knjizi su opisani osnovni koncepti marketinga, od tradicionalnih gledišta do primjene u oblasti umjetnosti i kulture.

Ovo djelo je namenjeno menadžerima u institucijama kulture, a zainteresirati će i menadžere javnog sektora, ljude zadužene za sponzorske proračune i studente marketinga.

Trebate pomoć,
savjet ili imate pitanja?

100% sigurna kupovina

Saznaj više...

Izdvojeno iz ponude

Fortuna d.o.o.
MB: 1638076
OIB: 86828835656

Palmotićeva 28
10000 Zagreb
Hrvatska

+385 1 48 16 574
+385 98 16 29 674
info@antikvarijat-biblos.hr

RADNO VRIJEME
PON - PET: 09:00 - 20:00
SUB: 09:00 - 14:00