Početna Proizvodi Knjige Ekonomija Osnove marketinga

Kotler Philip: Osnove marketinga

Cijena 250,00 kn

Autor: Kotler Philip

Šifra: 19454-7639

Kategorija: Ekonomija

Izdavač: Mate

Godina izdavanja: 2006

Mjesto izdavanja: Zagreb

Format: 21x27 cm

Broj stranica: 958

Philip Kotler: Osnove marketinga

 

Ovo je prvo prevedeno izdanje vrhunskog svjetskog udžbenika neophodnog za sve koji se bave marketingom. Pokriva sva osnovna područja iz suvremene marketinške teorije i prakse

 Knjiga Osnove marketinga daje sveobuhvatni uvid u tematiku na vrlo pristupačan način, sa puno primjera i slučajeva iz prakse. Izuzetno je dobro grafički opremljena i aktualna, jer autori, između ostaloga, govore i o novim tendencijama u marketingu, kao što su internet poslovanje i e-trgovina, o globalnom marketingu u 21. stoljeću, društvenoj odgovornosti, izgradnji i upravljanju globalnim markama, kao i o drugim područjima suvremenog marketinga.

Trebate pomoć,
savjet ili imate pitanja?

100% sigurna kupovina

Saznaj više...

Izdvojeno iz ponude

Fortuna d.o.o.
MB: 1638076
OIB: 86828835656

Palmotićeva 28
10000 Zagreb
Hrvatska

+385 1 48 16 574
+385 98 16 29 674
info@antikvarijat-biblos.hr

RADNO VRIJEME
PON - PET: 09:00 - 20:00
SUB: 09:00 - 14:00