Početna Proizvodi Knjige Ekonomija Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija

Fletcher Keith: Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija

Cijena 100,00 kn

Autor: Fletcher Keith

Šifra: 49179

Kategorija: Ekonomija

Izdavač: Clio

Godina izdavanja: 2003

Mjesto izdavanja: Beograd

Format: 14x21 cm

Broj stranica: 526

Uvez: tvrdi

Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija

Razumijevanje informacijske tehnologije i njezinog utjecaja na potrošače ima ključni je značaj za svako poduzeće koje želi zadržati svoj konkurentni položaj na tržištu.

Knjiga Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija omogućava lako stjecanje i prenošenje znanja. U njoj su dati mnogobrojni primjeri i studije slučaja koji ilustruju gradivo primjenjujući ga na stvarne poslovne probleme i iskustva.

U prvom dijelu autor se bavi prirodom informacijske tehnologije i njezinim značajem za marketinške strategije. U drugom su dati zadaci direktora marketinga – odlučivanje o proizvodu, promociji i distribuciji – s posebnim osvrtom na marketing zasnovan na bazi podataka i uspostavljanju odnosa s potrošačem.

Trebate pomoć,
savjet ili imate pitanja?

100% sigurna kupovina

Saznaj više...

Fortuna d.o.o.
MB: 1638076
OIB: 86828835656

Palmotićeva 28
10000 Zagreb
Hrvatska

+385 1 48 16 574
+385 98 16 29 674
info@antikvarijat-biblos.hr

RADNO VRIJEME
PON - PET: 09:00 - 20:00
SUB: 09:00 - 14:00